Skip to content

FOTD: 031109

03.11.09

Jeg tenkte at dere skulle få se hele ansiktet mitt til en forandring 🙂 Så her er dagens ansikt. Øredobber er fra enten H&M eller Gina Tricot… husker ikke helt. Øyensminke kommer senere i dag. I ansiktet ellers har jeg foundation fra Tikei, Solpudder fra EM, contuoring pudder fra MAC (Dette har blitt relansert med dsquared kolleksjonen, men ellers kan man bruke Emote blush hvis jeg ikke husker helt feil), Blush fra The Body Shop i fargen *usikker*.. det er slitt bort. Den er veldig lik orgasm fra Nars ihvertfall… Og det er vel det… På leppene har jeg bare EOS.. den røde 😉

DSC_0044

7 kommentarer leave one →
  1. 03.11.09 11:50 am

    Herregud så søt du er ! :O

  2. 03.11.09 12:50 pm

    Nydelig du er! Og superflink til å sminke!

  3. 03.11.09 1:22 pm

    Purdy purdy! 🙂

  4. Lisa permalink
    03.11.09 3:21 pm

    Herregud.. blir helt rød i toppen her 😛 tuuusen takk 😀 ❤

  5. 03.11.09 4:11 pm

    Aah, du er så søt ! 😀

  6. Pia permalink
    22.11.09 9:58 pm

    Du er så pen 😀

Legg igjen en kommentar

