Skip to content

Embla og Mie

30.10.09

   Jeg har jo lagt ut en del om Mie nå, men jeg har jo en til hund som jeg ikke har pratet så mye om. Mye av grunnen til dette er at jeg er litt lei meg på grunn av hun. Hun er også en gordon setter og er da en av disse «designer rasene» som det kalles, og har dermed en del sykdommer som hun er utsatt for. Hun har visst hatt en øyesykdom fra hun var veldig liten og har sakte men sikkert blitt blind. 😦 så vi er alle veldig lei oss for det, men på den lyse siden så klarer hun seg kjempe bra og jeg tror at alt i alt så er hun en veldig lykkelig hund 😀

Her er ihvertfall noen bilder av Embla og Mie
DSC_0349 DSC_0350

DSC_0351DSC_0352

11 kommentarer leave one →
  1. 30.10.09 8:28 pm

    Åååååhhhh ❤ Så gode de er! En i normal størrelse og den andre litt krympet, aaaaawwww.

    Blir sinna på avl som er gjort med tankene i rumpa…måtte selv avlive en Boerboel vi hadde, bare etter 7 mnder fordi den stygge oppdretteren (som btw truet med å anmelde meg fordi jeg skrev om ham i bloggen min :D) avler med èn tanke i hodet: PENGER.

    Møkkafolk!!!!!!!

    • Lisa permalink
      30.10.09 9:05 pm

      De er best 😀 Embla er litt skeptisk da, fordi hun kan jo ikke se hva den lille saken som vil ha hennes oppmerksomhet er for noe… men de blir bedre venner hver dag 🙂

  2. 30.10.09 9:01 pm

    SV: Taco er typisk fredagsmat og syyyykt godt 😀

    • Lisa permalink
      30.10.09 9:03 pm

      tenkte jeg skulle legge ut en oppskrift på en kjempe god tacovariant også 🙂 må vente til neste fredag 😉

  3. NML permalink
    30.10.09 10:22 pm

    hehe, finfin piggsveis på størstemann 😀

  4. 02.11.09 4:03 pm

    SV: Jeg elsker snø jeg da :)Får skikkelig julefølelse. Deilig ❤

  5. 02.11.09 8:09 pm

    Hvem av dem som er blind, den store?
    sv: Jeg er flink å klippe meg regelmessig, derfor går det så teigt med sparingen. Men til gjengjeld så er det sunt og friskt:)

    • Lisa permalink
      02.11.09 8:22 pm

      hun store 🙂 det er derfor øynene hennes er helt grå og rare på bilder!

  6. 02.11.09 8:14 pm

    SV; Ja 11000 kroner på en olabukse er virkelig helt SYKT! Det hadde jeg ALDRI brukt penger på om jeg skulle hatt så mye til overs.. Huff.

    • Lisa permalink
      02.11.09 8:23 pm

      det må være sånne som har alt fra før av som kjøper sånt…

Legg igjen en kommentar

