Skip to content

Oppskrifter?

29.10.09

Okay, så jeg vet dette egentlig er en sminkeblogg, men jeg sniker jo inn ting som briller og klær fra tid til annen. Og det er jo greit. Er ikke så langt unna sånn emnemessig eller noe, men jeg lurte på om jeg skulle slenge inn noe annet.
Jeg kan nemlig si, med hånden på hjertet og uten å skryte (mye ihvertfall) at jeg lager tidenes, ja TIDENES, beste kanelsnurrer! Heftig kaloribombe hvor man er stappmett av halve. Så jeg bare lurte på om noen vil at jeg skal legge ut oppskriften. De er jo perfekte til høstkos med en god kopp kakao eller solbærtoddy.
Det blir da som en how-to med bilder og hele pakket.

keen?

7 kommentarer leave one →
  1. NML permalink
    29.10.09 10:40 am

    nom nom… bare legg den ut først som sist!😀

    • Lisa permalink
      29.10.09 10:43 am

      Da må jeg nok lage boller i kveld😀 hehe.. Det var jo dumt😛

  2. 29.10.09 11:32 am

    Ja, legg ut oppskrift!🙂

  3. 29.10.09 12:46 pm

    ja, ja, ja, jaaaa !!😀

  4. Cristi permalink
    01.11.09 6:02 pm

    Jaaa, vil gjerne ha oppskrift og how-to! :)))

  5. Pia permalink
    22.11.09 9:50 pm

    Mmm hørtest digg ut :p

  6. Pia permalink
    22.11.09 9:50 pm

    😛

Legg igjen en kommentar

