Skip to content

Nå kommer LUSH til Oslo!

28.10.09

logobutikk

HURRA!!! Jeg holder på å gå tom for rockstar såpen min, og har såvidt turt å røre honey i washed the kids, så nå blir det bra! Shippingen på den norske nettbutikken har jo vært lettere vill!

3 november åpnes altså Lush i byporten i oslo og de første 20 får en gratis solid Karma parfyme og de første 30 får en spesialdesignet kanvas bag 😀

Skal dere stå i kø?

9 kommentarer leave one →
  1. 28.10.09 6:42 pm

    Å, nå ble jeg glad! Du gjorde dagen min mye bedre! Takktakketitakk! : )

  2. 28.10.09 7:52 pm

    SV: Tusen takk søte du 🙂 Har du hatt en fin dag?

    • Lisa permalink
      29.10.09 10:22 am

      Hadde en grei dag, med unntak at jeg kom for sent til jobben på grunn av en buss som bestemte seg for å aldri komme! 😛 gleder meg til jeg får lappen. Jeg er treig!

  3. 28.10.09 8:55 pm

    Åh, jeg fikk veldig lyst til å stå i kø .. Men neeeeida, jeg har skole jeg =/ Når på dagen åpner den ?

  4. 28.10.09 9:16 pm

    Næææ…skal på åpningsparty, så får kurert trangen min da tenker jeg 🙂

  5. 28.10.09 9:51 pm

    Har lush i trondheim så jeg trenger ikke stå i kø 😎
    sv: Ja! Bare kjør på med grønnsaker og salat nedi smoothien. Genial måte å få i seg rawfood på 🙂 Lager du grønn smoothie kan du med fordel ha i sitron, da smaker den mye bedre.

    • Lisa permalink
      29.10.09 10:21 am

      takk for tips 😀 skal få mamma til å handle masse (haha.. ja, mamma!)

Legg igjen en kommentar

