Skip to content

EOTD: 28.10.09

28.10.09

Har brukt:
Urban Decay Primer Potion
MAC øyenskygger

  • Crystal Avalanche
  • aquadisiac
  • Deep Truth

Estee Lauder Double Wear eyeliner

Covergirl Lashblast Mascara

DSC_0344

DSC_0342

DSC_0343

How-to på denne looken er tilgjengelig dersom noen vil se 😀

5 kommentarer leave one →
  1. 28.10.09 5:15 pm

    JA TAKK! Jaaaa til how-to siden jeg er dårlig og ikke får laget mine egne. It sucks.

    • Lisa permalink
      28.10.09 5:17 pm

      Tusen takk ;D smeller den ut når jeg kommer hjem fra øvelseskjøring med pappa senere i kveld… 😛 Tenkte jeg skulle lage videoer også, men det er så greit med bilder av og til! da kan jeg ha jævlig hår og pysj på, for alt som ikke er øyne blir klippet bort 😛

      • 28.10.09 9:19 pm

        Hehe helt enig! Blir bare mer og mer fan av bilde how-to enn video.. Video er stressssss.

  2. 28.10.09 5:15 pm

    Også var makeupen stunning da, det glemte jeg å si 😀

  3. 28.10.09 8:14 pm

    Nyyyydelig !!

Legg igjen en kommentar

