Skip to content

How To: Lett Megan Fox makeup

27.10.09

Her er en lett dagmakeup inspirert av Megan Fox. Har brukt en quad fra E.L.F. og eyeliner fra MAC. Her er et bilde av alt jeg har brukt, inkludert koster!
DSC_0324 

Man starter med et øyelokk med primer på. I mitt tilfelle har jeg brukt urban decay sin Primer Potion, som er min personlige favoritt.
Så legger du den lyseste gråfargen over hele lokket opp til gloallinjen. (Dersom du ikke vet hvor globallinjen er, henviser jeg til et tidligere innlegg om øyeanatomi)
DSC_0316

Legg så den mørke gråfargen i ytterkant av øyet og litt i globallinjen.
DSC_0317 
HUSK Å DUSE UT!!!

Bruk så en skrå kost for å legge den mørke gråfargen ytterst under øyet!
DSC_0318

Bruk så en eyeliner, jeg har brukt Penultimate eyeliner fra MAC, og lag en liten vinge. Ikke legg eyelineren helt inn til øyekroken. Poenget er at du skal få en liten katteøye-effekt.
DSC_0319  DSC_0320

Legg så Mascara på de øvre vippene og dra den litt ut mot kanten av øyet, og du er ferdig!
DSC_0321
DSC_0322

3 kommentarer leave one →
  1. 27.10.09 2:02 pm

    De var fint, flink du er.. Likte kostene dine meget godt!:D

  2. 27.10.09 9:34 pm

    Det var utrolig fint!

Legg igjen en kommentar

