Skip to content

Mie: del 2

26.10.09

Vi var ute en fin dag i forrige uke, og for at jeg skulle gidde å være ute med hun lenge, så tok jeg med meg kameraet mitt 😉 hun gjør jo så mye moro hele tiden. På de bildene ved sandkassen tryna hun på første forsøk 😛 så søt. Hun er blitt større nå da, så hun vokser som bare det!DSC_0388 DSC_0425  DSC_0430 DSC_0431 DSC_0350 DSC_0408

2 kommentarer leave one →
  1. 26.10.09 3:45 pm

    Mie kan få komme hit?? Være ute hele dagen, sove i senger og sofa???!
    Herregud, hun er skam-søt!!!

    Kan hun få være gjestevofs hos Spot?

    • Lisa permalink
      26.10.09 4:13 pm

      hvis du er glad i hundepromp kan du komme å hente hun nå 😛 tror hun har spist noe mistenksomt ute… kjøkkenet er forurenset og det blir sikkert et eget hull i ozonlaget hvis jeg åpner vinduet!

Legg igjen en kommentar

