Skip to content

Jeg ønsker meg/skal ha

26.10.09

Ettersom jeg jobber med briller hver dag omtrent, så blir jeg jo ganske påvirket, og får en litt spesiell smak 😛 Her er noen briller som jeg vil ha, og et par jeg SKAL ha (marc by marc jacobs)

1502100EO700_L

143176_______L

1563090X3T00_L

1510330V0800_L

Det er da de øverste jeg skal ha, går og sikler på begge fra Gucci og de nederste er bare utrolig kule, men tror jeg må innse at de ikke kler meg 😦

Har dere noen brilleønsker?

6 kommentarer leave one →
  1. vestfoldgirl permalink
    26.10.09 11:26 am

    Den nederste var jo ganske spesiell!! jeg har noen litt tykke brune nå, men vil snart gå tilbake til svarte. Det er mest kledelig og går til alt mulig!

    • Lisa permalink
      26.10.09 1:45 pm

      har brune selv. Jeg vet 😛 de er litt sånn «Dame Edna» aktige, men de er så fine! Svart går til masse ja, så lenge det ikke blir alt for hardt!

  2. 26.10.09 1:12 pm

    SV: Takk for kommentar på innlegget mitt om LIke or Dislike søte du 🙂 Har du hatt en fin mandag?

    • Lisa permalink
      26.10.09 1:44 pm

      har en flott mandag 😀 passer valpen. Hun er jo litt umulig til tider, men veldig søt ❤ du da?

  3. 26.10.09 7:41 pm

    Åh, de øverste var fiiiiine, jeg vil nesten begynne å bruke briller selv .. :p

  4. Pia permalink
    22.11.09 9:53 pm

    Stilig 😛 Jeg har 2 briller selv som har kostet oppi noen 1000 😛 Men de er ganske fine og da i alle fall Dior brillene

Legg igjen en kommentar

