Skip to content

Dyretesting: Soap and Glory

26.10.09

image001Jeg skrev i et tidligere innlegg at jeg hadde fått en litt vanskelig mail fra Soap and Glory sin kundeservice. Det var klart at de ferdige produktene ikke var testet på dyr, men de kunne ikke garantere at ingrediensene en eller annen gang i fortiden hadde vært testet på dyr. Etter råd fra «mase-på-merker-om-dyretesting-og-klare-svar»-guruen Hilde Christina, sendte jeg en mail hvor jeg spurte om ingrediensene var testet på dyr nå.

Jeg kan med glede meddele at det er de ikke, og Soap and Glory får beholde sin plass på baderomshyllen min 😀

 ok

3 kommentarer leave one →
  1. 26.10.09 5:09 pm

    Hurra! Mas lønner seg, selvom jeg føler meg som tidenes største masehøne.

    • Lisa permalink
      26.10.09 5:26 pm

      mas må til når folk insisterer på å ikke svare ordentlig første gangen 😀

  2. 27.10.09 10:29 am

    Så bra! 😀

    sv: Takketakk.

Legg igjen en kommentar

