Skip to content

Dyretesting: Matrix

19.10.09

Matrix er et såkalt frisørmerke, som du bare får kjøpt hos frisører. De har en rekke produkter, hvor jeg har to (hjelp), så jeg måtte jo bare sjekke! og gjett om jeg ble lei meg. Har jo 1,5 liters dunker av dette greiene. Dyrt var det og!
De kom med et langt og meningsløst svar hvor dyretesting (eller «safety tests on animals) for ingrediensene var absolutt nødvendig etter de og de reglene for å sikre at produktene var sikre for markedet, effektive og at de var innovative (WTF?)

Matrix er under Loreal, men på Loreal sine sider så står dette:
loreal1

Jeje… det er så greit når de motsier seg selv… vet ikke om jeg skal da dra selve kosmetikkmerket Loral under den kammen, eller om de er 100% ansvarlige for hva merkene de eier foretar seg? For Matrix er det ihvertfall et stort NEI! så da må jeg skifte shampo og balsam. like greit kanskje? tenkte jeg skulle over på John Masters Organics uansett. Balsamen gjør at jeg flasser!

ikkeok

2 kommentarer leave one →
  1. 19.10.09 12:19 pm

    Tusen takk for en nydelig kommentar! Det gleder meg utrolig mye, du aner ikke!! Det er jammen den flotteste kommentaren jeg har fått på den der!!🙂 Tusen takk igjen!

    • Lisa permalink
      19.10.09 2:38 pm

      bare hyggelig, og du fortjener hver eneste fine kommentar du får❤

Legg igjen en kommentar

