Skip to content

Omtale: Origins Clear improvement

18.10.09

257496_fpx.tif Jeg kjøpte Origins Clear Improvement Active Charcoal Maske for en stund tilbake etter å ha hørt at den var veldig bra. Det er en svart/grå maske som visstnok skal rense ansiktet ganske effektivt.

Konsistensen er ganske kremete og tykk, og jeg føler at jeg må bruke ganske mye hver gang. Så ikke drøy med andre ord.

Etter omtrent 10 minutter blir den stiv, og etter det svir det litt. Jeg merker ingen bedring i renheten av porene mine, og jeg har brukt den regelmessig en god stund. Prøvde også etter å ha sittet i badstue, og det var ikke merkbart mer effektivt det heller. Så ingen «clear improvement» for meg.

i tillegg til dette blir huden min ganske rød og følsom etter bruk, og er rød ganske lenge! Regner med at det er hudtypen min og denne som kræsjer et eller annet sted!

Kan være denne funker for noen, men for meg var det bare sløsing med penger!

 

2

No comments yet

Legg igjen en kommentar

