Skip to content

Omtale: Tikei mineralfoundation

12.10.09

Som tidligere nevnt har jeg gått til innkjøp av ny mineralfoundation, og det var på tide. Min EM-mix var litt for gul for meg, og jeg syns den er litt vanskelig å påføre! Fikk alltid en superkonsentrert flekk med foundation i ansiktet. Uansett, jeg fant ut av det, men da ble jeg pluttselig tom for foundation!

mineral_foundationSå da gikk jeg for Tikei, som visstnok skal være den nye stjernen på mineralsminke-himmelen! Og fy fader så enig jeg er. Husker ikke helt hvilken farge jeg har (lurer på om det er N2), og den passer så innmari bra! Huden blir helt feilfri! Tikei er selvfølgelig helt trygt med tanke på Bismuth¨!

Hvis jeg kun trenger lett dekkevne (til trening og tur til butikken osv) bruker jeg tørr kabuki, men hvis jeg vil ha litt mer watter jeg opp med MAC sin Fix+, og da blir resultatet helt fantastisk!

Hvordan jeg kommer til å reagere på denne fremover vil vise seg, ettersom huden min går inn i tørke om vinteren, men jeg tror nok dette kommer til å ordne seg med en god fuktighetskrem. Har ikke fått noen som helst dårlige reaksjoner på denne, om ikke annet har huden min blitt bedre!

Kjøpte også et veil som det kommer omtale om senere, også fikk jeg med noen øyenskyggeprøver som jeg skal lage en EOTD med. Har Twilight fra tidligere, og den er helt NYDELIG!!!

konklusjonen med denne omtalen er at Tikei er den beste mineralfoundationen jeg har prøvd, og jeg elsker den av hele mitt hjerte! Fem stjerner (pudderdåser)!

5.jpg

Vil du ha foundation fra Tikei? gå inn her: http://www.tikei.se

No comments yet

Legg igjen en kommentar

