Skip to content

nye solbriller

30.09.09

Ettersom jeg jobber hos en optiker blir jeg utsatt for fristelser som dette til enhver tid, og nå klarte jeg ikke mer. Disse brillene er fabelaktig rare og jeg bare elsker de! Håper de kommer snart! Mine er ikke i denne fargen, men i svart og hvitt. Fant ut at jeg trengte noen klassiske briller, ettersom alle de jeg har er i gull eller helt ut og som jeg ikke tør å bruke 😛 Er fra Marc Jacobs og er tilgjengelige hos Krogh Optikk!

250558_______L

2 kommentarer leave one →
  1. 30.09.09 1:26 pm

    Oh, de var kule 😀

Legg igjen en kommentar

