Skip to content

omtale/anbefaling: BLOGG!

24.09.09

dscf7904-copy_54155672Jeg er en fast bloggleser, og bloglovin er min beste venn på nettet! En eller annen dag forrige uke, satt jeg og kjedet meg og begynte å gå igjennom «beauty-blogger». Så fant jeg noe… og gud som denne jenta kan sminke seg. Etter det jeg har skjønt så jobber hun på Make Up Store i Sverige, og hun har «skills»!!!
Jeg anbefaler denne bloggen på det sterkeste!!!
http://www.micromiss.se/

No comments yet

Legg igjen en kommentar

