Skip to content

hva vil DU ha?

24.09.09

jeg ser jo det at jeg har en del lesere, men det er få som gir noen respons i form av kommentarer (med unntak av HC og Marie :D), men jeg så at for eksempel treningsinnlegget mitt fikk nada! Så derfor vil jeg oppmuntre dere til å ønske dere det dere vil ha!!! Sminkeoppskrifter (video eller bilder?), omtaler, ønskelister osv osv osv.

Dette kommer nok ikke til å bli en personlig blogg som det så fint heter hvor jeg beskriver dagen min osv, men jeg vil gjøre denne bloggen så bra som mulig, og da hadde det vært supert å vite hva dere vil ha :D. Legg igjen kommentar! ❤

3 kommentarer leave one →
  1. 25.09.09 5:22 pm

    Sminkeoppskrifter, både bilder og video ! 😀 Nye kjøp .. ? 🙂

    • Lisa permalink
      25.09.09 9:00 pm

      nye kjøp skal komme! gjett om jeg skal kose meg med style black kolleksjonen!!! håper også at dsquared kolleksjonen kommer til Norge, for jeg SKAL ha feline power kohl (eller hva den nå heter). Tenkte også jeg skal ta turen innom make up store snart! har bare ikke kjøpt så mye i det siste 😛

  2. Stine Marie permalink
    27.09.09 7:54 pm

    Kom over bloggen din i dag, og syns den er veldig bra:) Gøy med sminkevideoer og tips. Og enig om kjøp 😉 Ps; Er misunnelig på øyenbrynene dine ❤

Legg igjen en kommentar

