Skip to content

Omtale: Orly Matte Top

16.09.09

220052 Jeg vet ikke om dere er like store neglenerder som meg, men jeg elsker alt som har med negler å gjøre! Neglelakk er den enkleste måten å endre neglenes utseende på, og i det siste har den store trenden vært matte neglelakker. Jeg ble selvfølgelig veldig tiltrukket av disse, men så tenkte jeg at jeg har en skuff full av neglelakk, så hva skal jeg med fler i samme farger som de jeg har, bare matte?

Det er her Orly Matte Top kommer inn! Det er en overlakk som gjør neglelakken du har på matt! Konseptet er helt genialt, og jeg syns det virket veldig lurt! Selve lakken er gjennomsiktig med bitte bitte små skimmerpartikler, som utrolig nok gir en veldig fin effekt! Lakken bruker en 3 til 5 min på å tørke godt nok, men 15 min til for at du ikke ødelegger den lett. Og den gjør for all del det den lover. Lakken du har på blir matt, noe som er moro i seg selv! Særlig rosa og grå neglelakk er veldig fint matt! Nå har jeg jo ikke testet med alle jeg har, men skal legge ut noen bilder om noen dager 😉

Men nå skal vi over på det negative! Jeg vet ikke helt hvordan de andre matte overlakkene fra andre merker reagerer, men Orly Matte Top holder bare en dag… og det er langt ifra godt nok i min bok. Jeg har hverken tid eller energi til å lakke neglene hver morgen, og derfor trekker dette mye ned hos meg!

Jeg skal teste en annen en snart, og dere har sikkert hørt om den, Essie Matte about you! Når jeg har kjøpt den, og den er i hus skal jeg selvfølgelig skrive en omtale 😀

Orly Matte Top får tre poeng av meg… trekket kommer fordi den slites av så fort!!!
3

2 kommentarer leave one →
  1. 16.09.09 8:57 pm

    Synes matte negler er veldig fint, men et krav på neglelakker er at de skal holde mer enn en dag !

  2. Pia permalink
    22.11.09 9:23 pm

    Har tenkt og kjøpe den

Legg igjen en kommentar

