Skip to content

Omtale: Biotherm deo pure – natural protect

27.08.09

deoDenne deodoranten fikk jeg vite om gjennom Hilde Christina. Eller, jeg har jo brukt den blå i flere år nå, men etter jeg fikk vite, fra HC igjen, at den inneholder aluminium salter, så tenkte jeg at jeg kunne jo prøve den grønne.

Mitt første inntrykk var at den luktet litt rart. Veldig sterk! ikke vondt, men rart! Det andre jeg la merke til var at den svei som bare f%&¤ når man nettopp har barbert under armene. Ikke akkurat store plus.

Først merket jeg at jeg luktet litt værre enn jeg pleier 😛 pleier jo selvfølgelig å lukte som en eng med roser.. nå var det mer som en eng med løvetann med en ku-ruke her og der. Tenkte først at det var fordi jeg var på et unormalt varmt sted (var i Hellas), så da jeg kom hjem begynte jeg å lure på om det var noe hormon-greier som var på gang, men det var det jo ikke. Det gikk til det punktet at kjæresten min sa at jeg luktet som en haug med menn som hadde trent i 20 timer i strekk under armene… det skal nevnes at jeg hadde nettopp trent selv, så jeg regnet ikke med å lukte fantastisk, men ærlig talt… er jo ikke akkurat det en jente vil høre.

Kjøpte selvfølgelig en ny deo, og denne gangen var det tilbake til det gode, gamle, kjente, Biotherm deo pure blå, som har brakt meg tilbake til rosene mine 😀

karakteren er herved to, og det er bare fordi den visstnok er bedre for deg enn vanlig deo!

2

3 kommentarer leave one →
  1. 30.08.09 7:58 pm

    hahahahaha 😀 herlig kommentar å få!!! Jeg bruker krystalldeo fortsatt,love it!

    • Lisa permalink
      31.08.09 1:11 pm

      tenkte jeg skulle prøve den jeg og, men det var litt akutt, og da forsvant det helt ut av hodet mitt 😛 neste gang behovet for ny melder seg, så skal jeg prøve krystallen 😀

  2. 02.09.09 8:22 pm

    Sv: Ååå, jeg elsker å få kommentarer fra deg altså ! Du er herlig ! 😀

Legg igjen en kommentar

