Skip to content

Gratulerer med dagen til meg!

21.08.09

bursdagssminke Hurra for meg og min bursdags sminke 😛 haha.. 20 år, og rosa er fortsatt tingen 😀

Uansett så har jeg brukt UDPP, 88 matte/satin paletten fra CS, penultimate eyeliner fra MAC og Lashblast mascara fra Covergirl!

I dag skal jeg jobbe (wee) og feire mini lite med kjæresten min. Ikke så mye, men jeg orker ikke feste eller noe når jeg skal jobbe 9 timer i dag og 8 timer i morgen…

Ha en super dag 😀

5 kommentarer leave one →
  1. 21.08.09 10:08 am

    Gratulerer med dagen!!! Kjempe fin sminke og alt! 🙂
    HA en nydelig dag!

  2. 21.08.09 4:04 pm

    Sykt fint 🙂 Og gratulerer masse med dagen !! 😀 Håper du får noe fint 🙂
    Du må forresten sjekke innboksen din på YouTube .. 😉

  3. 21.08.09 5:44 pm

    Hæppi bøsjdei tu juuuu!!!

  4. 22.08.09 4:15 pm

    Gratulerer med dagen! 🙂

  5. Lisa permalink
    27.08.09 9:22 pm

    tusen takk alle sammen 😀

Legg igjen en kommentar

