Skip to content

Ting jeg vil ha

16.08.09

bare fordi 😛

325Eyelash primer potion fra Urban Decay for fetere og lengere vipper. Denne har jeg lyst til å prøve fordi eyeshadow primer potion fra Urban Decay er så sykt bra!

 

 

 

 

 

 

321 Pore perfecting Primer Potion fra Urban Decay… igjen fordi UDPP er så bra! og jeg har problem med litt store porer rundt nesen 😛

 

 

 

 

 

 

fall09_dolce002Bare se på denne! Er det noen som ikke vil ha denne??? Vet ikke om det er fargene eller selve utseende på denne quaden fra Dolce & Gabbana som tiltrekker meg, men OMG! Vet ikke så mye om D&G sminke, ettersom det ikke er så mye i Norge (vet ikke om det har kommet i det hele tatt), men jeje.. hvis ikke får jeg skaffe meg fargene fra et annet merke 😀

 

 

 

 

P243002_heroDenne paletten fra  Givenchy er bare helt fantastisk nydelig! Fantastiske høstfarger, med endeløse muligheter! Regner med at prisen på denne er ganske stiv, og antagelig mye mer enn produktet er verdt, men det er jo lov å drømme 😀

 

 

 

 

 

Hva er det dere vil ha til høsten???

2 kommentarer leave one →
  1. 16.08.09 7:45 pm

    Den D&G Quaden er så sick kul ! Ååå, jeg elsker fargene ! Kanskje litt mer sommerfarger enn høstfarger, men .. 😉 Jeg gleder meg til jeg får MAC Trip Collection 4 Neutral Eye & Face palette og Urban Decay Shadow Box i morgen 😀

  2. 17.08.09 9:49 am

    Vil hvertfall ha de to øverste produktene 🙂
    MEn når du begynner å friste med to til som ser sååå bra ut….
    Ja, da kal du ikke se bort ifra at jeg bruker litt mer penger enn planlagt 😀

Legg igjen en kommentar

