Skip to content

dagens innkjøp!

30.07.09

MAFMU420LGI dag fikk jeg penger (wee), så da måtte jeg jo handle litt! har kjøpt meg Chanel sin Vita lumiere foundation, ettersom pixiwoo søstrene (http://www.youtube.com/pixiwoo og http://www.fashionface.tv) snakker så varmt om denne.

img_sphere_mintJeg kjøpte også den beryktede EOS lipbalmen! Jeg ville prøve denne fordi den ikke inneholder noen skumle saker (som lanolin og mineralolje) Jeg kjøpte den i sweet mint. vet ikke helt med smaken og lukten, men det er jo ikke det viktigste! Jeg har så tørre lepper 80% av tiden, at jeg er helt avhengig av en god leppepomade!

Omtale av disse to kommer selvfølgelig!

Jeg har også kjøpt meg nye briller 😀
550088060J00_L
Og jeg ELSKER de, og gleder meg sykt til de kommer! De er da MJ 264 fra Marc Jacobs 😀

9 kommentarer leave one →
  1. 30.07.09 4:22 pm

    Fiiiiine (!!!) briller ! 🙂

  2. 31.07.09 10:02 am

    Sv: Så utrolig gøy ! Hvor skal du utdanne deg (Norge/Utlandet) ? Og hvilken skole ? 🙂 Jeg gleder meg sånn til jeg skal begynne med det. Må jo vente til jeg er ferdig med vgs, 2 år igjen, og så lurer jeg på om jeg skal ta et friår og jobbe på Esthetique siden jeg har en jobb «sikret» der etter at jeg jobbet der på arbeidsuken i 9. klasse. Bare for å spare opp litt penger, siden ja, det er helt sinnsykt dyrt ! Men hva gjør man ikke for drømmen sin, hæ ? 😉

  3. 31.07.09 10:17 am

    Ja, det er veldig smart å gjøre det så du kanskje får lån, 100 000 er mye penger på et år .. ! Så I guess det bare er å begynne å spare .. :p

  4. 01.08.09 8:26 pm

    Håper du vil like EOS`en like godt som meg! 🙂 Og du kan gjerne svare her om du skal svare på noen av mine kommentarer, jeg synes SV: respons er så laaaame…

    • Lisa permalink
      01.08.09 8:41 pm

      Jeg elsker den 😀 nå har jeg glade lepper 😀 må teste litt mer, men det ser veldig bra ut!!!

  5. Stine Marie permalink
    27.09.09 6:59 pm

    Åååh..Naijse briller!! Hvor har du kjøpt de??

    • Lisa permalink
      28.09.09 5:03 pm

      De er kjøpt på Krogh Optikk… jobben min 😉

  6. Stine Marie permalink
    28.09.09 5:07 pm

    Åååhh.De var fantastisk lekre! Jeg er ikke misunnelig i det hele tatt 😉

Legg igjen en kommentar

