Skip to content

How to: grunnleggende sotede øyne

27.07.09


Chanel sin smoky eye quad ble brukt, sammen med urban decay primer potion (udpp) og Lashblast mascara fra Covergirl!

Koster kan fås hos MAC eller http://www.sigmamakeup.com

5 kommentarer leave one →
  1. 27.07.09 12:38 pm

    Denne «smokey eyes» oppskriften synes jeg var veldig fin, siden den ikke ble sånn .. alt for mørkt som man bare burde bruke på fest, denne kunne jeg godt brukt til hverdags :p
    Jeg har også Chanel sin Smokey Eyes Quad og jeg ble så skuffet over den .. Egentlig veldig trist, med tanke på at den ikke var sånn, veldig billig. Men akkurat da var jeg inne i en «åå-se-på-den-øyenskyggepaletten-den-var-fin-så-den-må-jeg-kjøpe» periode, haha x)
    Så utrolig koselig at du har linket meg på høyre siden her under favoritter ! 😀

  2. 01.08.09 8:25 pm

    Helt enig i at denne suger gråstein. Blir så irritert på den, for den ser så forbannet fin ut 😀 😀

    Helt OT, hvilet videoredigeringsprogram bruker du? Må skaffe meg et, jeg bruker bare crappy movie maker og trenger noe jeg kan watermarke med slik du har gjort her.

    • Lisa permalink
      01.08.09 8:44 pm

      Jeg bruker AVS video editor 4! er helt greit.. koster penger da… hadde satt pris på et bra program som var gratis! Eneste er at jeg får så «liten» video.. hvis du skjønner 😛

  3. 05.08.09 1:56 pm

    Hmm… Video Edit Magic kan man få gratis på piratebay, men jeg aner ikke om man kan watermarke videoene.. jeg er så lite teknisk 😀

    • Lisa permalink
      09.08.09 6:08 pm

      jeg legger det inn som et bilde på toppen av filmen.. det er vel under effekt kategorien! 😀

Legg igjen en kommentar

