Skip to content

makeup must-haves: MAC fix +

20.07.09

Etter min mening er dette et produkt alle burde ha i samlingen sin! Fix +  er en spray man kan bruke til utrolig mange ting!

An aqua-spritz of vitamin and minerals, infused with a calm-the-skin blend of green tea, chamomile, cucumber, topped off with the fresh, natural, energizing scent of Sugi. Adds radiance, finishes makeup. Spray it on. Skin drinks it up

 

M6GX Jeg personlig bruker denne når jeg legger foundation! Fant ut om denne via Hilde Christina, som viste en video med påføring tror jeg.

Først sprayer jeg denne på ansiktet, etter fuktighetskrem, venter til det tørker og så sprayer jeg den på en kabuki kost (bruker Sigma sin). Når kabukien har fått seg et par spritzer snurrer jeg kosten rundt i mineralfoundationen (everyday minerals).

Dette gjør at jeg slipper å få sånt pudder-tryne og gjør også at foundationen sitter mye lenger. Etter jeg er ferdig med all sminken, inklusive øyne, sprayer jeg hele ansiktet, noe som gjør at jeg får en duggfrisk look!

Jeg bruker denne til ALT! ikke bare mineralsminke! Dersom jeg vil tynne ut vanlig foundation litt, sprayer jeg på kosten.

Jeg bruker også denne som en fuktspray hvis jeg føler meg litt stram i maska.

Er nesten ikke  vits å ramse opp alle bruksområdene, fordi det er en million, men denne er også super for å få et mer intenst resultat når man bruker løse øyenskygger!

koster 150 kroner 😀

3 kommentarer leave one →
  1. 22.08.09 3:21 pm

    Jag använder också min fix+ tillsammans med everydayminerals foundation! 🙂 Helt underbar produkt!

  2. nicolececylia permalink
    20.12.09 1:53 am

    Jeg vurderer å kjøpe, men vet ikke helt om jeg har behov for det på en måte. Jeg har jo klart meg uten frem til nå, og det må jo være et tegn på at jeg ikke trenger det. Men kan godt hende jeg kjøper den uansett til en review viss jeg får litt penger til overs

    • Lisa permalink
      22.12.09 8:21 pm

      Den er super til å bruke med mineralfoundation på sommeren når det er litt varmt, den er genial til å få sterkere farger på øyenskygger!

Legg igjen en kommentar

