Skip to content

Øyeanatomi

19.07.09

Nå vet jeg at mange av dere vet dette fra før av, men siden jeg snart skal begynne å lage videoer for denne bloggen, tenkte jeg at jeg skulle gi en liten forklaring på hva alt er før jeg begynner i tilfelle det er noen som er helt nye til sminke og alt det der 😀 . Håper dette ikke er kjedelig, men hvis det er det, er det jo bare å slutte å lese nu…

Det blir en del snakk om dette, og det forklarer også en del om hvor jeg bruker hvilke farger i EOTD innleggene!

Farge matcher farge.. så rødt område blir forklart med rød skrift 😉

øyeanatomi

Legg igjen en kommentar

