Skip to content

Priser på MAC

18.04.09

Jeg fikk et spørsmål om å liste opp prisene på MAC produktene jeg kjøpte for litt siden, og jeg skal se hva jeg får til. Husker ikke sånn 100%, men sånn ca. Det koster alt for mye 😛 det er det jeg vet! har egentlig ikke råd, men er man forelsket i sminke, så blir det sånn 😛

Paletten koster 120 kr! Den er egentlig et såkallt pro-item, som egentlig bare skal være tilgjengelig i Pro-butikker og for makeupartister, men ettersom det er noe rart med MAC i oslo, og den foreløpig er den eneste i landet (MAC kommer til Bergen i mai tror jeg), så får vi litt mer ting der!
De løse øyenskyggene, som kommer med magneter under, koster vel sånn ca 100 tror jeg… kanskje litt mer, kanskje litt mindre.
Kosterensen koster vel sånn ca 120 den og…
Eyelineren ligger vel på ca 130 eller noe, men den er vel verdt det! beste jeg noensinne har brukt!
leppetingen husker jeg ikke, men ikke kjøp den! Er ikke fornøyd for 5 flate øre… gjør absolutt ingenting for leppene mine, bortsett fra å legge seg som en hinne på utsiden og er hvit! så… yeah…

Håper dette hjalp noe, også tenkte jeg at jeg skulle dele en liten hemmelighet med dere. Dersom dere er intressert i sminke fra enten MAC eller merker som er vanskelig å få tak i her til lands, så kan dere gå inn her: http://allcosmeticswholesale.com/  Har ikke kjøpt noe derfra selv ennå, men jeg har hørt mye bra, og skal definitivt ta meg en tur innom når neste lønning kommer! De shipper over hele verden, og går etter vekt når det kommer til kostnad!

One Comment leave one →
  1. 01.05.09 11:02 am

    Har Mac her i Stavanger (:

Legg igjen en kommentar

