Skip to content

månedens: youtube

09.03.09

watch_header 
ok, så månedens youtube er fafinettex3. Denne jenta kan sminke! (ja, jeg er i en heftig sminkeperiode nå for tiden). Hun gir masse anbefalinger og vurderinger av diverse produkter, og er så morsom å høre på. Etter min mening er det sykt mange av makeup-guruene på youtube som har utrolig irriterende stemme og små irriterende ord som de bruker hele tiden (excited, hot, super osv.), og selv om hun har det hun og, blir det brukt på en mye bedre måte 😛 eller noe 😛

Egentlig er det litt vanskelig å se på asiatiske jenter når det kommer til øyesminke, men jeg har faktisk overraskende like øyne som hun (med unntak av vinkelen), så jeg føler at det er mange av stilene hun gjør, som jeg og kan bruke! Fargene hun mixer ser helt utrolig ut, og jeg bare elsker denne jenta! check it out 😉

One Comment leave one →
  1. 09.03.09 12:11 pm

    elsker fafinettex3 sine sminkevideoer, hun er så flink ❤

Legg igjen en kommentar

