Skip to content

topp nettbutikker for sminke

08.03.09

http://www.beautybay.com/ – shipper for ca 45 kroner, avhengig av hvor mye man kjøper. Prisene er utrolig bra i forhold til hva man betaler i norsk butikk, pluss at man får tak i merker som ikke er tilgjengelige i Norge. De sier at produktene skal komme frem innen 3-5 dager, så nå får vi bare se da. will let you know!

https://www.everydayminerals.com/ – Min favoritt mineralsminke! Man får en hel haug med sminke for prisen av en ID bare minerals foundation!!! Siden er sykt lett å navigere, men forklaringene på produktene er litt dårlige, sånn at jeg anbefaler å bestille det gratis prøvesettet først (noe jeg anbefaler uansett.. hallo… gratis sminke!

www.coastalscents.com – Har ikke kjøpt noe herfra ennå, men jeg føler jeg MÅ HA en av de store palettene med 88 forskjellige øyenskygger!

http://www.feelunique.com/ – Denne nettbutikken har ALT! her finner du alt du trenger fra hårfønere til parfyme til hudpleie produkter! Har ikke kjøpt noe herfra enda, men  bare fordi jeg må beherske meg 😛

Det er bare å si ifra hvis dere har noen forslag eller motstridende meninger 😉

One Comment leave one →
  1. 09.03.09 2:06 pm

    Herlig anbefalingsliste 😀

Legg igjen en kommentar

