Skip to content

EM//everyday minerals

25.02.09

show_image_in_imgtagEveryday minerals er mineralsminke fra http://www.everydayminerals.com.
Jeg bestilte et gratis sett med miniutgaver av fem produkter, og betalte bare for porto.
De små krukkene er kjempe søte og litt upraktiske, men ikke la det stoppe deg! finn en annen overflate å jobbe pudderet inn i kosten på!

Dette er en foreløpig test, som er veldig overfladisk. Jeg har jo bare hatt produktene i en dag, og da er det bare hvordan de ser ut og hvor lett det er å påføre som gjelder. Jeg kommer til å legge ut en til vurdering hvor jeg snakker litt om den påvirker huden over litt lengere tid.

Concealeren jeg fikk var i fargen intensive fair, og jeg ELSKER den! Den dekker bra, og er akkurat min farge! Jeg skal kjøpe en ordentlig kost da, for nå bruker jeg bare en øyeskyggekost 😛 (selvfølgelig har jeg vasket den først).
Jeg fikk tre forskjellige farger foundation. fawn, golden medium og medium beige. Fawn er litt lys for meg, men jeg bruker den som et ekstra lag over concealer eller som dekking over mindre ujevnheter som fargefeil i huden! Golden medium er litt for gul for meg, men Medium beige er helt perfekt!
Den har flott dekkevne, og man kan påføre flere tynne lag for å tilfredsstille ditt eget behov 😉
Rougen, som jeg i utgangspunktet trodde var for rosa og for lys, er egentlig utrolig bra! Den gir meg en fin glød, hvor det bare ser ut som jeg har vært ute en liten stund :D. Den er forresten i fargen nick nack.

Alle produktene er lette å påføre, og sitter helt insaaane bra! I går tok jeg på før jeg gikk på jobb, og det var like fint når jeg dro kom hjem 5 timer senere!

5

No comments yet

Legg igjen en kommentar

